Jump to content

Edit History

KalleAnka

KalleAnka

Jeg vil ikke skrive for mye i fare for å identifisere saken. Det er snakk om en rimelig motor uten mange nuller. Jeg har pratet med verkstedet og det kjøper mener er en mangel er ikke en mangel. Kjøper mener at det er noe på motoren som ikke virker, men i følge verkstedet og papirer jeg har funnet mangler motoren funksjonen selger mener er defekt. Det blir som å klage på at powetrim ikke virker når motoren ikke har dette. Nå truer kjøper med forbrukerrådet. Kjøper undret seg som sagt over motoren, men betalte og tok den med seg og klaget senere.  

KalleAnka

KalleAnka

Jeg vil ikke skrive for mye i fare for å identifisere saken. Det er snakk om en rimelig motor uten mange nuller. Jeg har pratet med verkstedet og det kjøper mener er en mangel er ikke en mangel. Kjøper mener at det er noe på motoren som ikke virker, men i følge verkstedet og papirer jeg har funnet mangler motoren funksjonen selger mener er defekt. Det blir som å klage på at powetrim ikke virker når motoren ikke har dette. Nå truer kjøper med forbrukerrådet. Kjøper undret seg som sagt over motoren, men betalte og tok den med seg.  

KalleAnka

KalleAnka

Jeg vil ikke skrive for mye i fare for å identifisere saken. Det er snakk om en rimelig motor uten mange nuller. Jeg har pratet med verkstedet og det kjøper mener er en mangel er ikke en mangel. Kjøper mener at det er noe på motoren som ikke virker, men i følge verkstedet og papirer jeg har funnet mangler motoren funksjonen selger mener er defekt. Det blir som å klage på at powetrim ikke virker når motoren ikke har dette. Nå truer kjøper med forbrukerrådet. Kjøper kommenterte som sagt det han mente var galt før han kjøpte motoren. 

• Create New...