Jump to content

Edit History

KalleAnka

KalleAnka

Det er snakk om en motor fra begynnelse av 00 tallet som ble solgt for like mye som 2 bensintanken på en liten daycruiser eller skjærgårdsjeep. Kjøper prøvde motoren og så selv hvordan den virket. Han spurte meg om det som manglet på motoren, og jeg svare at den alltid har vært slik i mitt eie - at jeg hadde fått info om at den skulle være slik av forrige eier. Han kjøpte motoren og undersøkte når han kom hjem til seg selv videre. Da mente han å ha bevis for at det var noe galt med motoren fordi han fant en lik motor som hadde den funksjonen som manglet på den han hadde kjøpt av meg. Han viste til en motor med annen modellbetegnelse enn den jeg solgte. Det er flere utgaver av motoren. I papirer som jeg har klart å få tak i står det klart at motorer med modellbetegnelsen lik den jeg solgte ikke har funksjonen han mener er defekt. Han mener jeg tar feil. 

Han mener han ikke kan bruke motoren fordi den ikke har denne funksjonen. Likevel kjøpte han motoren når jeg sa at den var sånn, og har tydeligvis tenkt mye og angret på dette etterpå. Det kan jo også være at han har kjøpt motoren i håp om å lure den til seg nesten gratis. Det første han skrev var at han ønsket avslag så han kunne fikse den selv. 

KalleAnka

KalleAnka

Det er snakk om en motor fra begynnelse av 00 tallet som ble solgt for like mye som 2 bensintanken på en liten daycruiser eller skjærgårdsjeep. Kjøper prøvde motoren og så selv hvordan den virket. Han spurte meg om det som manglet på motoren, og jeg svare at den alltid har vært slik i mitt eie - at jeg hadde fått info om at den skulle være slik av forrige eier. Han kjøpte motoren og undersøkte når han kom hjem til seg selv videre. Da mente han å ha bevis for at det var noe galt med motoren fordi han fant en lik motor som hadde den funksjonen som manglet på den han hadde kjøpt av meg. Han viste til en motor med annen modellbetegnelse enn den jeg solgte. Det er flere utgaver av motoren. I papirer som jeg har klart å få tak i står det klart at motorer med modellbetegnelsen lik den jeg solgte ikke har funksjonen han mener er defekt. Han mener jeg tar feil. 

Han mener han ikke kan bruke motoren fordi den ikke har denne funksjonen. Likevel kjøpte han motoren når jeg sa at den var sånn, også har han tydeligvis angret deg etterpå. Det kan jo også være at han har kjøpt motoren i håp om å lure den til seg nesten gratis. Det første han skrev var at han ønsket avslag så han kunne fikse den selv. 

KalleAnka

KalleAnka

Han mener han ikke kan bruke motoren fordi den ikke har denne funksjonen. Likevel kjøpte han motoren når jeg sa at den var sånn, også har han tydeligvis angret deg etterpå.  Det kan være han har kjøpt motoren i håp om å lure den til seg nesten gratis. 

• Create New...