Savageviiking Startet 15.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2020 (redigert) Hei! jeg har nylig kjøpt meg snekke, nærmere bestemt en hanto 24, med en BMC motor. Er det noen her inne som kan hjelpe meg med å identifisere hvor stor denne motoren er? jeg har selv lest mye både på Google og her på forumet, men er ikke blitt noe særlig klokere. tidligere eier sier det er en 68hk. Redigert 15.Juni.2020 av Savageviiking (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 15.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2020 (redigert) Skynd deg å forandre emnet slik at tråden ikke blir stengt. Velkommen på forumet! Redigert 15.Juni.2020 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Savageviiking Svart 15.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2020 Tusen takk ? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 15.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2020 Det en BMC 2.5, også kalt Commander. Drøye 50hk. Du finner manualer og litt deler hos kdtrading.no Sitér dette innlegget Link to post
Savageviiking Svart 15.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2020 Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.