Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Glasstreamer skrev for 8 timer siden:

Litt merkelig det her med at veldig mange Nordmenn mener at de blir dritflinke til å svømme og å holde huet over vann med en gang de sitter i ei treig snekke...... For min del har jeg erfart at man svelger like mye vann uansett hvor fort, eller hvor liten/stor båten man ramler ifra går/er. Frivillig med eller uten vest på kroppen burde det ha vært uansett størrelse og fart, det er jo fremdeles lov å bruke huet?

Treskaller flyter også ??

sitat @Sydvesten

fra spøk til alvor. Dette handler også om de som er igjen på land. Det er veldig vanskelig å finne en i vannet som såvidt dupper over vannskorpa. Kanskje fler burde ta en vakt eller tre på en RS og være med på søk?

Og drukner man uten vest blir man borte for alltid. Med vest er det større sjangs for at de som står igjen får en grav å gå til. Ref vannscooter ulykken utenfor Fredrikstad. 

Bitteliten

Bitteliten

Litt merkelig det her med at veldig mange Nordmenn mener at de blir dritflinke til å svømme og å holde huet over vann med en gang de sitter i ei treig snekke...... For min del har jeg erfart at man svelger like mye vann uansett hvor fort, eller hvor liten/stor båten man ramler ifra går/er. Frivillig med eller uten vest på kroppen burde det ha vært uansett størrelse og fart, det er jo fremdeles lov å bruke huet?

sitat @Sydvesten

fra spøk til alvor. Dette handler også om de som er igjen på land. Det er veldig vanskelig å finne en i vannet som såvidt dupper over skorpa. Kanskje fler burde ta en vakt eller tre på en RS og være med på søk?

Og drukner man uten vest blir man borte for alltid. Med vest er det større sjangs for at de som står igjen får en grav å gå til. Ref vannscooter ulykken utenfor Fredrikstad. 

Bitteliten

Bitteliten

sitat @Sydvesten

• Create New...