rodrigo Startet 15.Juni.2020 Del på Facebook Startet 15.Juni.2020 Etter overhaling av topplokk skulle jeg justere tenning på Volvov Penta 4.3 GI, og fulgte prossedyre i servicemanualen med adapterplugg No 885163-6 tilkoblet fordeleren.+ Det resulterte i at jeg ikke fikk start etter at jeg monterte adapterpluggen. Prøvde å koble til 12V tilførselen i adapertpluggen før star og etter startforsøk (litt forskjellig info på nettet om hva som skal gjøres) men ikke mulig og starte med adapteret. Koblet så til orginalplugg på fordeleren igjen, og det viste seg at tenningsmodulen hadde "tatt kvelden". Forut for denne justeringen så skal det sies at jeg ikke hadde problemer med å starte, og motoren gikk helt greit. Hva er det jeg ikke forstår her? Er skeptisk til å prøve det igjen med ny tnningsmodul...... Gode tips mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
rodrigo Svart 17.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2020 Hei igjen, er det ingen her inne som har litt peiling på disse motorene, og justert tenning selv? Setter stor pris på innspill !! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.