Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Jeg ville ha gjort som deg ja. Tror dette er mest for å vise at dette er en lås. Når det er sagt er det ikke alle båter som har plass til å montere den med låsen ned. Mener å huske at jeg hjalp en å montere en slik på en jolle og da måtte vi ha den som på bildet for å få plass til nøkkelen. Ikke ideelt i forhold til vann nei. 

Knallipadden

Knallipadden

Jeg ville ha gjort som deg ja. Tror dette er mest for å vise at dette er en lås. Når det er sagt er det ikke alle båter som har plass til å montere den med låsen ned. Mener å huske at jeg hjalp en å montere en slik på en jolle og da måtte vi ha den den opp for å få plass til nøkkelen. 

Knallipadden

Knallipadden

Jeg ville ha gjort som deg ja. Tror dette er mest for å vise at dette er en lås. Når det er sagt er det ikke alle båter som har plass til å montere den med låsen ned. Mener å huske at jeg hjalp en å montere en slik på en jolle og da måtte vi ha den den veien for å få plass til nøkkelen. 

Knallipadden

Knallipadden

Jeg ville ha gjort som deg ja. Tror dette er mest for å vise at dette er en lås. Når det er sagt er det ikke alle båter som har plass til å montere den med løsen ned. Mener å huske at jeg hjalp en å montere en slik på en jolle og da måtte vi ha den den veien for å få plass til nøkkelen. 

Knallipadden

Knallipadden

Jeg ville ha gjort som deg ja. Tror dette er mest for å vise at dette er en lås. Når det er sagt er det ikke alle båter som har plass til å montere den med nøkkelen ned. Mener å huske at jeg hjalp en å montere en slik på en jolle og da måtte vi ha den den veien for å få plass til nøkkelen. 

Knallipadden

Knallipadden

Jeg ville ha gjort som deg ja. Tror dette er mest for å vise på bildet. 

• Create New...