Jump to content

Edit History

nomen

nomen

@NilsPils 

Det var ikke noe vondt ment fra min side der med Asiatiske kvinner.

Beklager om du oppfattet dette som støtende.

Jeg har naturligvis ingenting imot kvinner uansett, men å ha de med kun for å plukke skjell gidder jeg altså ikke?

Jeg er enig i den respekten man skal utvise ovenfor alt liv.

Om man plukker dem for å legge de på land for å dø, eller om man knuser dem spiller liten rolle for min del.

Dessuten kommer det andre til gode når skjellene knuses og forblir i vannet.

Men her snakker vi om forskjellige etiske syn, noe som jeg ikke vil diskutere her.

Saken er at dette er en uønsket art, og at den fortrenger den naturlige faunaen.

Når vi vet at hvert individ kan produsere 200 000 000 egg, sier det seg selv at alle monner drar.

Enten man spiser de, er med i organisert plukking, eller knuser 20-30 stykker mens man tusler rundt i fjæra og nyter solen.

nomen

nomen

@NilsPils 

Det var ikke noe vondt ment fra min side der med Asiatiske kvinner.

Beklager om du oppfattet dette som støtende.

Jeg har naturligvis ingenting imot kvinner uansett, men å ha de med kun for å plukke skjell gidder jeg altså ikke?

Jeg er enig i den respekten man skal utvise ovenfor alt liv.

Om man plukker dem for å legge de på land for å dø, eller om man knuser dem spiller liten rolle for min del.

Dessuten kommer det andre til gode når skjellene knuses og forblir i vannet.

Men her snakker vi om forskjellige etiske syn, noe som jeg ikke vil diskutere her.

Saken er at dette er en uønsket art, og at den fortrenger den naturlige faunaen.

Når vi vet at hvert individ kan produsere 200 000 000 egg, sier det seg selv at alle monner drar.

Enten man spiser de, er med i organisert plukking, eller knuser 20-30 stykker mens man tusler rundt i fjæra mens man nyter solen.

• Create New...