H333nrik Startet 17.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2020 Hei, har kjøpt meg en Quick NRG 300 med 3 utganger. Har en batteribank på 3 stk forbruk og 1 start batteri. Jeg lurer på, er det mest fornuftig og koble en + til hver av forbruksbatteriene eller kan jeg bare koble en + til en av batteriene da disse står i parallel eller vill ikke disse batteriene bli toppladet da ? Er også koblet inn et skillerele også. Takk for svar . Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 17.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2020 Det rekker med en ledning til forbruket, pluss felles jord (minus) til alle batterier. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Tørstemaskinist Svart 17.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2020 Har samme lader, og koblet kun til forbruksbanken. Har DVSR så begge bankene blir ladet uansett. Minus ble koblet på samme batteriet som plussen. Sitér dette innlegget Link to post
H333nrik Svart 17.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2020 Tusen takk for rakst svar fra begge to Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.