Jump to content

Edit History

zooper

zooper

Landcrab skrev 13 minutter siden:

Det var da voldsomt til negativt oppgulp, jeg fatter ikke hvorfor du har leid deg båt med den innstillingen der:crazy::giggle:  Det blir ikke noe bedre(eller verre!) enn du gjør det til selv! 

Bare litt bekymra og nervøs, det er alt.

Jeg tror det blir bra, for det meste. Men jeg vet også hvordan det kan bli. Jeg har vært vitne til kollisjon  engang når to båter knivet om en plass og ingen viket. Jeg har sett nok av idioter kjefte på andre fra alt fra å strømuttak til flaggregler, til fendring long side, snike i køen, m.m. Det kan lett koke i hodene på folk når de blir stresset, spesielt blant nybegynnere som i tillegg ikke forstår seg på god skikk og bruk på sjøen - som å blokkere en hel haug med plasser i Sandspollen på en skikkelig presset dag. I år blir det flere slike situasjoner enn vanlig. Om det blir ikke, ja det gjenstår å se.

zooper

zooper

Landcrab skrev 1 minutt siden:

Det var da voldsomt til negativt oppgulp, jeg fatter ikke hvorfor du har leid deg båt med den innstillingen der:crazy::giggle:  Det blir ikke noe bedre(eller verre!) enn du gjør det til selv! 

Bare litt bekymra og nervøs, det er alt.

Jeg tror det blir bra, for det meste. Men jeg vet også hvordan det kan bli. Jeg har vært vitne til kollisjon  engang når to båter knivet om en plass og ingen viket. Jeg har sett nok av idioter kjefte på andre fra alt fra å strømuttak til flaggregler, til fendring long side, snike i køen, m.m. Det kan lett koke i hodene på folk når de blir stresset, spesielt blant nybegynnere som i tillegg ikke forstår seg på god skikk og bruk på sjøen - som å blokkere en hel haug med plasser i Sandspollen på en skikkelig presset dag. I år blir det flere slike situasjoner enn vanlig.

• Create New...