Jump to content

Edit History

zooper

zooper

Mouche skrev 15 minutter siden:

Ser den, men så fort vi snakker august så forsvinner det meste av båter fra f.eks Sørlandet og skolen begynner ikke på flere uker enda. August har ofte bedre vær enn juli samt varmere i vannet.

Jepp, forsøkte på å få leid da, men utleid 

Hper skrev for 9 timer siden:

Ankerutrustning for å ligge på svai og jolle burde være standard nybegynnerutstyr :-)

I år tror jeg det kan være kjekt med jolle og motor for mange, spesielt de med litt større båter. Er det ikke plass i havn kan man legge seg i naturhavn og ta jolla til butikken. Jeg har kjøpt jolle og motor i år.

Okkaby skrev for 9 timer siden:

Så noen her i havna andre dagen med Svær nye daycruiser med 2x200hk og bautruster....

Leide båt med baugthruster i fjor... Hadde jeg bare visst hvor mye det kunne senke pulsen hadde jeg installert det på alle mine tidligere båter.

zooper

zooper

Mouche skrev 9 minutter siden:

Ser den, men så fort vi snakker august så forsvinner det meste av båter fra f.eks Sørlandet og skolen begynner ikke på flere uker enda. August har ofte bedre vær enn juli samt varmere i vannet.

Jepp, forsøkte på å få leid da, men utleid 

Hper skrev for 8 timer siden:

Ankerutrustning for å ligge på svai og jolle burde være standard nybegynnerutstyr :-)

I år tror jeg det kan være kjekt med jolle og motor for mange, spesielt de med litt større båter. Er det ikke plass i havn kan man legge seg i naturhavn og ta jolla til butikken. Jeg har kjøpt jolle og motor i år.

Så noen her i havna andre dagen med Svær nye daycruiser med 2x200hk og bautruster....

Leide båt med baugthruster i fjor... Hadde jeg bare visst hvor mye det kunne senke pulsen hadde jeg 8nstsllert det på alle mine tidligere båter.

zooper

zooper

Mouche skrev 8 minutter siden:

Hper skrev for 8 timer siden:

Så noen her i havna andre dagen med Svær nye daycruiser med 2x200hk og bautruster.

Var tydelig de var nye på sjøen. Komplett kaos. Brukte sikkert en liten time inne i havna uten å få båten inn i noen av båsene de forsøkte seg på borte på gjestebrygga(som er nabo til der jeg ligger) Hvor de dro etter deres totale fiasko i havna vet jeg ikke, men de dro nu ut sørasundet etter en time uten å lykkes med landgang hehe

Men blir det mye av disse folkene i sommer, kan d

• Create New...