Jump to content

Symbol på sjøkart

Børstemark

Recommended Posts

On 6/18/2020 at 7:33 AM, Børstemark said:

Se der ja. Jeg ser den er litt annerledes enn den jeg har avbildet, men det er vel det samme. Burde det ikke være ankring forbudt skilt ved denne?

Regelen sier at du har ansvaret og må erstatte om du ødelegger en kabel, så da sier det seg selv

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Børstemark skrev On 18.6.2020 at 7.33:

Se der ja. Jeg ser den er litt annerledes enn den jeg har avbildet, men det er vel det samme. Burde det ikke være ankring forbudt skilt ved denne?

Er vel lite gunstig å ankre der det er sterk strøm enten det ligger kabel der eller ikke :wink:...

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

I detet tilfellet er det nok 5knops grensen som er angitt. Valget "elektronisk sjøkart" er ikke god ettersom man ikke kan markere symboler og få en forklaring i denne løsningen. Men sjekket mot lokalt område der det både er sone med 30 knop og sone mot land med 5 knop - od der stemte det med denne markeringen. Andre steder kan det sikkert være fredningsområde som du skriver over.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...