Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Grand Banks jr skrev 16 minutter siden:

Det er forskjell på hvor spisse de ulike Bruce-kopiene er. De syrefaste er ofte spissere. Da vil jeg anta at de graver seg raskere ned, i alle fall i litt hard bunn. 

Jeg har vurdert å "spisse " min nye galvaniserte Bruce-kopi. Litt vinkelsliping. Vel vitende om at det vil ta hull på galvaniseringen ...

Uansett hvor gammel du er nå, vil ikke ankeret skades slik at det blir særlig redusert innen du dør, i en alder av 115 år. Når det gjelder kopirr av Bruce. Det dårligste 20 kg jeg kjøpte meg en gang i tiden, var så elendig at jeg kjørte det på fyllinga. Kopiankeret som sitter på Hulda  nå er dønn likt originalen. Har også en original Bruce fra 80-tallet. Ankervekt har mye og si for effekten til Bruce.

Hulda

Hulda

Grand Banks jr skrev 16 minutter siden:

Det er forskjell på hvor spisse de ulike Bruce-kopiene er. De syrefaste er ofte spissere. Da vil jeg anta at de graver seg raskere ned, i alle fall i litt hard bunn. 

Jeg har vurdert å "spisse " min nye galvaniserte Bruce-kopi. Litt vinkelsliping. Vel vitende om at det vil ta hull på galvaniseringen ...

Uansett hvor gammel du er nå, vil ikke ankeret skades slik at det blir særlig redusert innen du dør, i en alder av 115 år. Når det gjelder kopirr av Bruce. Det dårligste 20 kg jeg kjøpte meg en gang i tiden, var så elendig at jeg kjørte det på fyllinga. Kopiankeret som sitter på Hulda  nå er dønn likt originalen. Har også en original Bruce fea 80-tallet. Ankervekt har mye og si for effekten til Bruce.

Hulda

Hulda

Grand Banks jr skrev 9 minutter siden:

Uansett hvor gammel du er nå, vil ikke ankeret skades slik at det blir særlig redusert innen du dør, i en alder av 115 år. Når det gjelder kopirr av Bruce. Det dårligste 20 kg jeg kjøpte meg en gang i tiden, var så elendig at jeg kjørte det på fyllinga. Kopiankeret som sitter på Hulda  å er dønn likt originalen. Har også en original Bruce fea 80-tallet. Ankervekt har mye og si for effekten til Bruce.

• Create New...