BåtGeir Startet 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2020 Hei. Jeg har akkurat kjøpt en Nord West 390 som har snapdavidere. Disse ønsker jeg ikke da jeg ikke vil ta motor på jolla av og på hver gang. Hva er da alternativet? jeg ønsker at jolla ligger på badeplattformen, og at jolla kan ha motor på i vippestilling under kjøring av moderskip. Jolla er en Grand Rib 275 med Mercury Viking 10 HK. Takknemlig for råd og tips. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 Jeg lavede denne løsning, og den fungerede (mod forventning) fint i fem år! Motoren kunne sidde på ved korte distancer, men ellers tog jeg den af og satte på beslaget. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 19.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2020 Gratulerer med ny båt.Er ein I lift 200 til salgs på finn finn kode 182266259.Har samme båt,har ein 6hk Yamaha,og Zodiac rib,dette er fra båten var ny i 2002.Enkelt å bruke,men om du har tyngre motor,kan det nok vere greit å finne ein annen løysning Sitér dette innlegget Link to post
svendmb Svart 19.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2020 (redigert) Har en 370 og monterte tg3 daviter. Veldig fornøyd, jolla kan vippes opp med motor på. Det ligger bilder mm på Facebook gruppen "forum for nord west yachts eiere" Redigert 19.Juni.2020 av svendmb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BåtGeir Svart 20.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2020 Takk for svar og innspill. Jeg endte opp med denne. Da kan jolle vokse litt også https://webshop.nettbaat.no/products/teleskopisk-plattformdavit Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.