trulsvik Startet 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2020 Hei. Den manuelle lensepumpa som sitter i akterdekket på min Polar 20 sluttet å virke for et par år siden, og jeg har foreløpig ikke lykkes med å finne reservedeler eller en ny som passer. Prøver derfor her - finnes det noen som har tips til hva som må til for å få den til å virke igjen eller hvor jeg kan skaffe en ny? Sitér dette innlegget Link to post
Wmwith Svart 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Hei. Sliter med det samme. Fant du noen løsning? Sitér dette innlegget Link to post
EmilS Svart 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Det ser ut som det er en Skulstad pumpe. Topp kvalitet. Tror Skulstad holder til i Ålesund. Sitér dette innlegget Link to post
trulsvik Svart 24.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2020 (redigert) Hei. Takk for tips. Ja, fant svaret i en tidligere tråd. Båtbua har pakningsett. https://batbua.no/produkt/pakningssett-til-skulstad-lensepumpe-63mm/ Redigert 24.Juni.2020 av trulsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.