Førstefender Startet 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2020 Kom til skade for å fylle "normal" hydraulikkolje på servopumpa i båten. Det står det er det som skal brukes hos Ravns garage, men se rett etter jeg fylte på, at det var brukt rød ATF olje tidligere. Jeg fylte på kanskje en 1dl eller 2, kan dette blandes? eller bør jeg suge opp innhold i beholder? Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 Hva sier fabrikanten av servopumpa? Har du instruksjonsbok? Jeg hadde bare kjørt med det. Med mindre fabrikanten, ikke selgeren, advarer spesifikt mot ATF olja. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 19.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2020 (redigert) ATF Olja har vært på i minst 6år, så er ikke så nervøs for den. Men nå har jeg altså mixet de to oljene, det er det som er bekymringen.. Om det kan skape noe problem. Instruksjonsbok: 2. Fyll på med Quicksilvers powertrim- og servostyringsolje eller Dexron III-automatgirolje (ATF) for å bringe oljen opp til riktig nivå. Redigert 19.Juni.2020 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 19.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2020 Går fint det har gjort det samme men da med enda mer vanlig hydraulikkolje og det ga ingen problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.