Nils Startet 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2020 Hugs å testa redningsvesten før ferien: Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 Minner litt om han som testet alle fyrstikken før han solgte de. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Ove T Svart 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 Hej Detta var ett dumt skämt. Det allra viktigaste, alla med uppblåsbara västar bör kolla är att gaspatronen sitter fast. Nästa är att få monterat säkring på gaspatronen och blåsa upp västen och se att den är tät. Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 (redigert) Jeg gjør det samme selv, så setter jeg inn en ny utløser. Mest for morro, litt for å se om den hadde funket. Gasspatronene blir veid i samme slengen. Har aldri opplevd at patronene har vært løse. Men så blir de blir jo strammet til ved jamne mellomrom da? Redigert 18.Juni.2020 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
alfaalfa Svart 19.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2020 På nyere Baltic og andre er det nå en støtte til gasspartonen med en friksjonsring/gummistrikk som gjør at patronen forblir tilskrudd. Jeg kan anbefale å skifte til vest med en slik sikring. Det er inen hyggelig opplevelse når vesten ikke blåser seg opp, mens co2 tømmer seg ut i luften... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.