Janoho Svart 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Er bare smørefett, motorene pleier å ha diverse smørenipler man kan presse inn vannfast fett. Sitér dette innlegget Link to post
RichardPh Svart 22.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Janoho skrev for 7 timer siden: Er bare smørefett, motorene pleier å ha diverse smørenipler man kan presse inn vannfast fett. Takk for svar. Hvordan vet man om båten er av typen Hardtop eller ikke? Synes noen annonserer Skibsplast 550 med HT og uten HT, og de er prikk like for meg. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 22.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 (redigert) alle 550 jeg har sett er med HT. Og annonser er ikke alltid 100% nøyaktige .. Redigert 22.Juni.2020 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
RichardPh Svart 22.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Takker Ivar. Kalesjen var veldig hullete og det har kommet en del vann i båten. Jeg tenkte å installere en automatisk lensepumpe slik jeg hadde i min tidligere båt. Jeg ser at bakerst i båten er det installert en kjempestor bensintank i stål, så jeg får ikke sett om det er en liten grop bakerst i båten for å legge i lensepumpen. Er det noen som har erfaring med dette, og kanskje i 550'en? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.