Ttor Startet 19.Juni.2020 Del på Facebook Startet 19.Juni.2020 Kjøpte meg en O-grill 500 gassgrill. Bærbar sak av ok kvalitet. Den kan bruke gass fra små «primus» flasker eller vanlige gassflasker via medfølgende slange. Jeg har gassopplegg fra før i båten som bruker de blå 2kg flaskene. Tenkte at det kunne være praktisk å bruke disse på grillen også. Har ikke plass for å ta med en liten kompositt flaske i tillegg. Finner regulatorer som passer flaskene, men aner ikke hva koblingen på grillen heter. Det er samme gjenger som på primus gassflasker. Vil helst ikke kappe slangen som fulgte med. Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 19.Juni.2020 Del på Facebook Svart 19.Juni.2020 (redigert) Har samme grill, regulatoren funker fint på standard gasskobling på 5 og 10 kg kompositt, samt de 2 kg flaskene i båten. Dytt den ned, og dytt kragen ned (den spretter ikke ned av seg selv) 👍 Redigert 19.Juni.2020 av lr-80 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 20.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2020 De blå gassflaskene har skrukobling @lr-80 så det går ikke. Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 20.Juni.2020 Del på Facebook Svart 20.Juni.2020 Ah - det var en annen type ja. Knotet litt med min først, så trodde kanskje det var samme problem. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.Juni.2020 Del på Facebook Svart 20.Juni.2020 Du får 2kg propan med den andre koblingen også... Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 20.Juni.2020 Del på Facebook Svart 20.Juni.2020 Ida Marie III skrev for 1 time siden: Du får 2kg propan med den andre koblingen også... Ja jøss, det er det har. De er vel oftest oransje. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 20.Juni.2020 Del på Facebook Svart 20.Juni.2020 Jeesp Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 20.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2020 3 hours ago, Ida Marie III said: Du får 2kg propan med den andre koblingen også... Ja. Men nå har jeg allerede en haug av disse blå flaskene, med gass. Får ta turen til gasservice. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.