Frustrating Startet 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2020 Kjøpte en Askeladden 475 igår. En venn lånte den igår. Han sendte meg melding at han hadde knust deler av plexi skjermen i feste( se bilde). Han mener at dette kan limes, men forhandlere mener at skjermen bør byttes. Jeg tenker at dette blir et svakt punkt og bør skiftes. Jeg har ingen peiling på dette, hva mener dere? Tusen takk for hjelpa. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2020 (redigert) Dårlig funksjonell design. Ville sannsynligvis ha gått i stykker før eller siden uansett. Alltid noen som tar tak i plexien når de skal holde seg fast uten å tenke seg om. Kan limes med litt epoxy om du ikke vil ta kostnaden med å bytte hele skjermen. Redigert 20.Juni.2020 av snekkerbod (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2020 Bytt det.... Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2020 Frustrating skrev for 3 timer siden: En venn lånte den igår. Han sendte meg melding at han hadde knust deler av plexi skjermen i feste( se bilde). Han mener at dette kan limes, men forhandlere mener at skjermen bør byttes. Jeg tenker at dette blir et svakt punkt og bør skiftes. Jeg er enig med forhandleren og deg. Vennen din lånte din nyervervede båt og skadet den. Selvfølgelig bør vennen ordne opp for seg. Det hadde i alle fall jeg forventet av en venn. Når det gjelder epoksy vil de fleste epoksyer gulne og miste styrken sin hvis de får stå ubeskyttet mot sollys. Ender det opp med liming ville jeg nok heller ha valgt et mer dedikert produkt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.