Limewire Startet 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2020 Jeg er 203 cm høy (ganske høy) og er interessert i å finne en seilbåt som jeg kan stå oppreist inne i uten å trenge å bøye meg hele tiden.. Vurderer å bo i den permanent og derfor blir dette ekstra viktig. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2020 Bavaria 42 cruiser er vel omtrent såpass høy oppunder dekk. Men om du vil ha mange svar på en slik tråd, så bør du nok beskrive litt mer. Feks. budsjett og hvilke tanker du ellers har gjort deg om denne båten du ser for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2020 Åpen båt ? Sitér dette innlegget Link to post
Steini Svart 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Begge mine båter har god takhøyde. (bavaria 42 cruiser og nauticat 52) No er eg 10cm kortare enn deg, men eg har god plass til skallen i desse båtane. Greit at køya også er lang nok :) Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Limewire Svart 21.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Takk for svar på dette. Jeg ser litt på både bavaria 42 cruiser og nauticat 52. Jeg er veldig i startfasen av dette, men tenkte at det var greit å sjekke om det i det hele tatt finnes båter på markedet med en slik takhøyde. Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Tipper at dekksalongbåter generelt er noe man kan se etter. Nordship, Nauticat, Etap 46DS Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.