Ask Startet 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2020 Hei I formiddag i dag fann eg ei stor målsydd solmadrass i Vatlestraumen. Madrassen er kvit, ser ut som om den kjem frå ein motorbåt. Det ser ikkje ut som om madrassen har vore lenge i sjøen. Diverre gløymde eg å ta bilete før eg drog frå båten. Om einkvan saknar madrassa kan dei kontakta meg. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 22.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Er det den som står i Alvøen @Ask? Vi lurte på hvilken båt den kunne ha blåst av. Men kunne ikke se hvilken den kunne passe til. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 22.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Hei Me har ikkje båten som ligg i Alvøen. P.t. ligg båten vår på Vegholmen. Ask Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 23.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2020 Eg har mistet bakputer (to hvite avlange puter) til min yamarin 4730. Antagelig på Hanøy-siden. Hva er størrelse og farge? Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 23.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2020 Denne er kanskje litt stor for en Yamarin @jerognal. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2020 Puta liknar veldig på den eg fant. Den eg fann kan vera speglvent. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 23.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2020 Dersom disse to putene er et par, og eieren blir lokalisert på BP er det en solskinshistorie! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2020 Det er kjekt om putene finn sin eigar. Det er nok dyrt å få kaffa nye. Ask Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 23.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2020 Er nok ikke min nei.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.