Jump to content

Edit History

Bårdp

Bårdp

På min Nordstar 28 fra 2008 med D6 350 sitter det G7R propeller. Jeg klarer ikke å få mer en 3300 RPM på motoren og da gjør båten opp mot 37 kn. Må nå uansett skifte propeller da de har hatt en krangel med en svær kjetting. Lurte på om det ville være lurt å gå ned en hakk på stigningen men veldig usikker på hvor mye utslag dette vil gi. De som er hakke mindre er vel antagelig G6R men hva vil jeg da oppnå av fart og turtall?

Bårdp

Bårdp

På min Nordstar 28 fra 2008 med D6 350 sitter det G7R propeller. Jeg klarer ikke å få mer en 3300 RPM på motoren og da gjør båten opp mot 37 kn. Må nå uansett skifte propeller da de har hatt en krangel med en svær kjetting. Lurte på om det ville være lurt å gå ned en hakk på stigningen men veldig usikker på hvor mye utslag dette vil gi. De som er hakke mindre er vel antagelig G6R men hva vil jeg da oppnå av fart og turtall?

Bårdp

Bårdp

På min Nordstar 29 fra 2008 sitter det G7R propeller. Jeg klarer ikke å få mer en 3300 RPM på motoren og da gjør båten opp mot 37 kn. Må nå uansett skifte propeller da de har hatt en krangel med en svær kjetting. Lurte på om det ville være lurt å gå ned en hakk på stigningen men veldig usikker på hvor mye utslag dette vil gi. De som er hakke mindre er vel antagelig G6R men hva vil jeg da oppnå av fart og turtall?

• Create New...