Cerberus Startet 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2020 Hva er realistisk fart å regne med med en slik ekvipasje. Det er visst denne motoren som det virker til å være mest av. Syns å huske fra min barndom da dette var nytt at det gikk både 11 og 12 knop men det var dengang da før gpsmålere på alle apparat Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Rundt 6-7 Knop tenker jeg, men du finner nok mange som har mye større mtor også ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Hvis motor er frisk, vil jeg tro 10-12 burde være oppnåelig. En kompis hadde med 95 Yanmar, som jeg mener å huske klarte 19. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Jeg gjetter omtrent 8 kanskje til og med 9 knop. Har hatt en del erfaring fra en halvplaner med tilsvarende skrog på rundt 26 fot og den går 7 knop med tilsvarende motor. Siden Nord-West'en er 2 fot mindre gjetter jeg på et par knop ekstra. Derfor 8-9 knop. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Cerberus Svart 21.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 Espen C skrev for 1 time siden: du finner nok mange som har mye større mtor også ;-) Nei det er jaggu ikkje mange som dukker opp som har en vetug motor i desse. Har stått et par med V8 bensin i da, joda mye større men likevel totalt feil på alle vis og enda meir ubrukelig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.