Jump to content

Edit History

andersb

andersb

Man bør dempe seg til 23, ref norsk lov.

Ellers var jo dette sthans helgen, det var liv de fleste steder, jeg  humret godt av ett kvinnemenneske som prøvde få ene nabobåten til å roe ned på untz untz musikken sånn kl 18-19 i middagsbukta, ungdommene danset og fortsatte festen, hun gestikulerte og ropte, for oss var begge støykilder ;) 

Har registrert at sånne litt halvstore batteridrevne "soundboks" greier er poppis, spiller høy diskantlyd,  mellomregister er totalt uklart, og elendig bass.

andersb

andersb

Ellers var jo dette pinsehelgen, det var liv de fleste steder, jeg  humret godt av ett kvinnemenneske som prøvde få ene nabobåten til å roe ned på untz untz musikken sånn kl 18-19 i middagsbukta, ungdommene danset og fortsatte festen, hun gestikulerte og ropte, for oss var begge støykilder ;) 

Har registrert at sånne litt halvstore batteridrevne "soundboks" greier er poppis, spiller høy diskantlyd,  mellomregister er totalt uklart, og elendig bass.

andersb

andersb

Ellers var jo dette pinsehelgen, det var liv de fleste steder, jeg  humret godt av ett kvinnemenneske som prøvde få ene nabobåten til å roe ned på untz untz musikken sånn kl 18-19 i middagsbukta, ungdommene danset og fortsatte festen, hun gestikulerte og ropte, for oss var begge støykilder ;) 

• Create New...