Jump to content

Edit History

Framtia

Framtia

Dette handler ikke om å stoppe den "ene festen", men å bygge opp gode holdninger slik at problemet med festing i uthavner ikke bare øker på. Min erfaring er at vante båtfolk klarer fint å ha det hyggelig uten at de må ødelegge for andre (hør på Odd Børretzen fine vise om Tønsberg havn om natta). Nå er det vel mange som prøver båtlivet for første gang, og kanskje har de ikke forstand for at slikt bråk ikke er greit?

Jeg synes selv ikke det er hverken lett eller hyggelig å snakke til noen som bråker. Men jeg tenker uansett at man har en rett til å si ifra når det blir for ille. Det kan godt være at man skal vente til neste dag også. 

Framtia

Framtia

Dette handler ikke om å stoppe den "ene festen", men å bygge opp gode holdninger slik at problemet med festing i uthavner ikke bare øker på. Min erfaring er at vante båtfolk klarer fint å ha det hyggelig uten at de må ødelegge for andre (hør på Odd Børretzen fine vise om Tønsberg havn om natta).

Jeg synes selv ikke det er hverken lett eller hyggelig å snakke til noen som bråker. Men jeg tenker uansett at man har en rett til å si ifra når det blir for ille. Det kan godt være at man skal vente til neste dag også. 

Framtia

Framtia

Dette handler ikke om å stoppe den "ene festen", men å bygge opp gode holdninger slik at problemet med festing i uthavner bare øker på. Min erfaring er at vante båtfolk klarer fint å ha det hyggelig uten at de må ødelegge for andre (hør på Odd Børretzen fine vise om Tønsberg havn om natta).

• Create New...