Jump to content

Edit History

Sjøbliss

Sjøbliss

Tar det ikke personlig @Nor Dan 27 så håper ikke dine venner gjør det heller. Om de blir gjort oppmerksomme på videoen så håper jeg de forstår at de tråkket over manges grenser for hva som er "innafor". Jeg har ingen personlig vendetta mot noen, jeg ønsker mer fokus og diskusjon rundt uthavner. Jeg har ikke behov for å dra den diskusjonen videre.

Jeg tenker at i byene (Son, Tønsberg, Oslo osv) der må man forvente seg litt fest. Men jeg håpet at festen kunne holdt seg der og ikke komme ut i fjorden. Middagsbukta er tapt sak, men det må ikke spre seg som et virus (synes jeg!). Litt morro og allsang må være lov, men klokken 22-23 må det være lov å forvente at det roer seg ned. Det volumet vi opplevde i helgen er en uting uansett klokkeslett. Sov-i-ro hjelper ikke mot bass-bølgene som rister deg i sengen. Sønnen min sa at han lå nede i kabinen med noise-canceling hodetelefoner og han hørte, og kjente, musikken likevel.

Sjøbliss

Sjøbliss

Tar det ikke personlig @Nor Dan 27 så håper ikke dine venner gjør det heller. Om de blir gjort oppmerksomme på videoen så håper jeg de forstår at de tråkket over manges grenser for hva som er "innafor". Jeg har ingen personlig vendetta mot noen, jeg ønsker mer fokus og diskusjon rundt uthavner. Jeg har ikke behov for å dra den diskjonen videre.

Jeg tenker at i byene (Son, Tønsberg, Oslo osv) der må man forvente seg litt fest. Men jeg håpet at festen kunne hold seg der og ikke komme ut i fjorden. Middagsbukta er tapt sak, men det må ikke spre seg som et virus (synes jeg!). Litt morro og allsang må være lov, men klokken 22-23 må det være lov å fovente at det roer seg ned. Det volumet vi opplevde i helgen er en uting uansett klokkeslett. Sov-i-ro hjelper ikke mot bass-bølgene som rister seg i sengen. Sønnen min sa at han lå nede i kabinen med noise-canceling hodetelefoner og han hørte, og kjente, musikken likevel.

• Create New...