Jump to content

Edit History

Sjøbliss

Sjøbliss

Jeg er fundamentalt uenig @Hper. For meg er det uakseptabelt i uthavn å holde på slik. Støy påsjøen bærer veldig langt og er til plage for veldig mange. Dersom noen på død og liv skal feste uten å kunne holde normalt støynivå får de finne seg egnet sted eller innrette seg etter flertallet. Av 20 båter så er det 1 som holder på slik. Det gir ingen mening at vi alle bare skal føye oss og si at det er greit. Urimelig grinebiting av støy til andre er ikke det jeg mener, men festing til langt på natt er det jeg tenker på. På samme måte mener jeg at vi holder ut med at unger kjører litt rundt i jollene sine, skriker og skråler når de bader, at noen kjører motor fordi batteriene er flate (kun nødstilfeller!) osv osv. Vi må være rause med hverandre men ikke stillesittende goda enhver dårlig oppførsel.

Sjøbliss

Sjøbliss

Jeg er fundamentalt uenig @Hper. For meg er det uakseptabelt i uthavn å holde på slik. Støy påsjøen bærer veldig langt og er til plage for veldig mange. Dersom noen på død og liv skal feste uten å kunne holde normalt støynivå får de finne seg egnet sted eller inrette seg etter flertallet. Av 20 båter så er det 1 som holder på slik. Det gir ingen mening at vi alle bare skal føye oss og si at det er greit. Urimelig grinebiting av støy til andre er ikke det jeg mener, men festing til langt på natt er det jeg tenker på. På samme måte mener jeg at vi holder ut med at unger kjører litt rundt i jollene sine, skriker og skråler når de bader, at noen kjører motor fordi batteriene er flate (kun nødstilfeller!) osv osv. Vi må være rause med hverandre men ikke stillesittende goda enhver dårlig oppførsel.

• Create New...