Jump to content

Edit History

Too Much

Too Much

Scand Baltic skrev 17 minutter siden:

Har aldri vært i Sandspollen. Er vel neppe så mange stille lørdagskvelder der i fellesferien? 

Det har ikke jeg heller i fellesferien, men smekk fullt i pinsen og 200+ båter flere ganger denne sesongen.

Ikke antydning til bråk, men lyder og joller er det, lokal ungdom i småbåt som stuper fra fjellet med skrik og skrål er det også.

men jeg har ikke sett verken fylleslag eller annen utrivelig adferd, eneste jeg har å bemerke var en tilsynelatende edru 40 åring med jolle i halvplan som lagde bølger for alle...

Too Much

Too Much

Scand Baltic skrev 17 minutter siden:

Har aldri vært i Sandspollen. Er vel neppe så mange stille lørdagskvelder der i fellesferien? 

Det har ikke jeg heller i fellesferien men, smekk fullt i pinsen og 200+ båter flere ganger denne sesongen.

Ikke antydning til bråk, men lyder og joller er det, lokal ungdom i småbåt som stuper fra fjellet med skrik og skrål er det også.

men jeg har ikke sett verken fylleslag eller annen utrivelig adferd, eneste jeg har å bemerke var en tilsynelatende edru 40 åring med jolle i halvplan som lagde bølger for alle...

Too Much

Too Much

Scand Baltic skrev 10 minutter siden:

Det har ikke jeg heller men, smekk fullt i pinsen og 200+ båter flere ganger denne sesongen.

• Create New...