Jump to content

Edit History

Sjøbliss

Sjøbliss

Havelle skrev 1 time siden:

Og hva vi selv ville ha gjort? Vi har kjøpt Rocna og ankrer på steder der det ikke er så mye folk...

Kona mi har hysterisk allergi mot å ligge på svai. Vi må legge oss mot land, men det går vel også å finne steder som det kan gjøres. Hun hater mye bølger og får ikke sove når vi bare ligger på anker. Mot land så går det bedre. Da tror jeg heller hun velger Vikingarna aller Rune Rudberg konsert på brygga (prøvde å velge, fra det som i min bok er, det verste scenarioet innen musikk jeg kunne komme på - Dimmu Borgir inkludert).

Ellers må jeg si at din post @Havelle er mektig bra skrevet. Godt den ble lang og at hjemmekontoret fikk litt pause. Jeg har personlig erfaring med Psykopater og det bor nok en bitteliten i mange av oss, spesielt i en del situasjoner. Tror også jeg har jobbet for en ... Det er utrolig bra du skrev den og den burde vært løftet frem som den beste kommentaren i hele denne tråden. Takk for det!

Sjøbliss

Sjøbliss

Havelle skrev 1 time siden:

Og hva vi selv ville ha gjort? Vi har kjøpt Rocna og ankrer på steder der det ikke er så mye folk...

Kona mi har hysterisk allergi mot å ligge på svai. Vi må legge oss mot land, men det går vel også å finne steder som det kan gjøres. Hun hater mye bølger og får ikke sove når vi bare ligger på anker. Mot land så går det bedre. Da tror jeg heller hun velger Vikingarna aller Rune Rudberg konsert på brygga (prøvde å velge, fra det som i min bok, det verste scenarioet innen musikk jeg kunne komme på - Dimmu Borgir inkludert).

Ellers må jeg si at din post @Havelle er mektig bra skrevet. Godt den ble lang og at hjemmekontoret fikk litt pause. Jeg har personlig erfaring med Psykopater og det bor nok en bitteliten i mange av oss, spesielt i en del situasjoner. Tror også jeg har jobbet for en ... Det er utrolig bra du skrev den og den burde vært løftet frem som den beste kommentaren i hele denne tråden. Takk for det!

• Create New...