Bertramsen Startet 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2020 Jeg har en 1992 Evinrude 60 som jeg har knota litt med for å få den til å gå skikkelig. Fant til slutt ut at det er en dings under svinghjulet som beveger seg når man gir gass,. som satt helt fast på min motor. Fikk løsnet den igjen bare ved litt forsiktig banking og masse bevegelse frem og tilbake. Neste tur så hadde den satt seg litt igjen, så jeg burde nok egentlig hatt av svinghjulet for å smøre den opp. Rekker ikke dette før St.Hans, så derfor lurer jeg på om det er trygt å spraye inn litt wd-40 el. under der i håp om at den ikke skal sette seg fast igjen med det første. Eller er det ting under der som kan ta skade, ev. ikke virke som det skal hvis jeg gjør det? Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
Bertramsen Svart 22.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Er det ingen som har en mening da? Har satt en rød pil på bildet under for å vise hvilken del jeg snakker om. Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
John_Kr Svart 22.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Jeg bruker å spraye hele motoren enten med CRC6-66 eller WD-40, de gjør ingen skade, de smører og beskytter. Har jeg vært deg så kjør på, men jeg tar ingen ansvar for at min anbefaling går galt. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Bertramsen Svart 22.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Takk for svar, da tar jeg sjansen. :) Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.