ray Startet 8.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2005 Lønner det seg å legge pestprimer helt opp til fenderlista, eller skalden kun være under bunnstoffet. Båten vår skal lakkeres fra fenderlista og ned. Jeg har blitt anbefalt jotun pest primer, da denne trekker inn i glassfiber og tetter (glassfiberen er jo som små sugerrør) Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Tor Eirik Svart 8.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2005 Jeg gjorde grundige undersøkelser før jeg lakket skroget mitt og fikk følgende svar: 2 strøk anti-pest helt opp til fenderlista... + minimum 2 ekstra lag under vannlinja. Pusser du over mellom lagene får du en superb overflate som du lakker med Jotun Hard-Top Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 8.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2005 Støtter Tor Eirik, jeg har riktig nok stålbåt, men fikk anbefaling fra Jotun om å bruke antipest under vannlinja og arcanol over som skulle overmales med Shipolin. Der jeg har antipest er det strøkent, resten er bare dritten! Tusenvis av kroner i sandblåsing til ingen nytte Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 8.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2005 Da blir det primer hele veien opp til fender lista. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.