Jump to content

Edit History

Yngvis

Yngvis

Hei igjen.Før fusket å stoppet motor,ville gå til ca max 4000,sp stoppet.Har vært å syncronisert forgassere hos verksted, dette hjalp ikke. Har nå byttet bensin filter-byttet bensinpumpe, byttet begge coiler, da det så ut som dårlig gnist på cylinder nr3.Ble mye bedre etter at vi demonterte forgassere og renset med gasser rens å trykkluft.Går nå nesten opp til 5000rpm,ingen fusk El stopp. Gir max uten belastning, mangler 6-800rpm??Har målt gps, kun 22knop mot rundt 30knop som jeg hører at den skal gi.Har hålt på lenge med dette her nå, håper noen har noen hjelp.Mvh Knut Yngve 

Yngvis

Yngvis

Hei igjen.Før fusket å stoppet motor,ville gå til ca max 4000,sp stoppet.Har nå byttet bensin filter-byttet bensinpumpe, byttet begge coiler, da det så ut som dårlig gnist på cylinder nr3.Forgasser har vært til syncronisering hos verksted.Ble mye bedre etter at vi demonterte forgassere og renset med gasser rens å trykkluft.Går nå nesten opp til 5000rpm,ingen fusk El stopp. Gir max uten belastning, mangler 6-800rpm??Har målt gps, kun 22knop mot rundt 30knop som jeg hører at den skal gi.Har hålt på lenge med dette her nå, håper noen har noen hjelp.Mvh Knut Yngve 

Yngvis

Yngvis

Hei igjen.Før fusket å stoppet motor,ville gå til ca max 4000,sp stoppet.Har nå byttet bensin filter-byttet bensinpumpe, byttet begge coiler, da det så ut som dårlig gnist på cylinder nr3.Forgasser har vært til syncronisering hos verksted.Ble mye bedre etter at vi demonterte forgassere og renset med gasser rens å trykkluft.Går nå nesten opp til 5000rpm,ingen fusk El stopp.Har målt gps, kun 22knop mot rundt 30knop som jeg hører at den skal gi.Har hålt på lenge med dette her nå, håper noen har noen hjelp.Mvh Knut Yngve 

• Create New...