Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

nixxon skrev On 26.5.2022 at 12:31 PM:

Har noen fått flere enn 3 streker signalstyrke på sin S100?

Har  bare 3 streker i  S 100 og det har jeg over hele båten, 14m foran båten på kaia( kaibredden)  3 streker. måtte 30m  innover kaia for å få 2 streker  og kontrollen virker, mistet  signalet  etter noen meter til fikk signalet tilbake på 25m avstand. 

Så det stemmer med svaret du fikk at det bare er 3 streker.  Samme batterier på tredje året.

Så stålbåt er ingen hindring for signalet hos meg.

Roger jo

Roger jo

Har  bare 3 streker i  S 100 og det har jeg over hele båten, 14m foran båten på kaia( kaibredden)  3 streker. måtte 30m  innover kaia for å få 2 streker  og kontrollen virker, mistet  signalet  etter noen meter til fikk signalet tilbake på 25m avstand. 

Så det stemmer med svaret du fikk at det bare er 3 streker.  Samme batterier på tredje året.

Så stålbåt er ingen hindring for signalet hås meg.

Roger jo

Roger jo

Har  bare 3 streker i  S 100 og det har jeg over hele båten, 14m foran båten på kaia( kaibredden)  3 streker. måtte 30m  innover kaia for å få 2 streker  og kontrollen virker, mistet  signalet  etter noen meter til fikk signalet tilbake på 25 avstand. 

Så stålbåt er ingen hindring for signalet hås meg.

• Create New...