Jump to content

Edit History

Furu

Furu

Skjer flere ganger kvar einaste sommar uten unntak, aller helst rett etter å ha satt foten på land; unnskyld, unnskyld kan du flytte deg. Vi skal nemlig legge til her vi.

Etter å ha jobbet på moder skipet hele dagen i går tok eg gummi båten (en 6 meter) heim til gjeste havna i sentrum la båten helt på enden og gadd rett og slett ikkje å flytte denne gongen. Så unnskyld du som stod der og holdt på gull veska di og ropte på meg.

Sender dere fruen for å rydde kaia?! Vanlig prosedyre andre plasser i landet?

Flytter dere på båten? Skal en flytte seg?

Regner bare med det er skutas kaptein som med streng beskjed har sendt henne i land, så hun er vel ganske uskyldig

Blir ofte imponert over alle gode argumenter som ramler ut..

Furu

Furu

Skjer flere ganger kvar einaste sommar uten unntak, aller helst rett etter å ha satt foten på land; unnskyld, unnskyld kan du flytte deg. Vi skal nemlig legge til her vi.

Etter å ha jobbet på moder skipet hele dagen i går tok eg gummi båten (en 6 meter) heim til gjeste havna i sentrum og gadd rett og slett ikkje å flytte denne gongen. Så unnskyld du som stod der og holdt på gull veska di og ropte på meg.

Sender dere fruen for å rydde kaia?! Vanlig prosedyre andre plasser i landet?

Flytter dere på båten? Skal en flytte seg?

Regner bare med det er skutas kaptein som med streng beskjed har sendt henne i land, så hun er vel ganske uskyldig

Blir ofte imponert over alle gode argumenter som ramler ut..

• Create New...