Jump to content

Edit History

hawthorne

hawthorne

Anbefales. Jeg har rikelig med motorbåterfaring, men lite seilbåterfaring. Booket et "XL" kurs (altså større båt, ca 40 fot) med Oslo Seilskole på våren i fjor, med mål om å kunne beherske båt i denne størrelse. Ikke seile supergodt eller bli superflink, men beherske alle vanlige situasjoner man kommer ut for. Vi leide båt i Kroatia samme sommer (39 fot), og det gikk helt fint.

hawthorne

hawthorne

Anbefales. Jeg har rikelig med motorbåterfaring, men lite seilbåterfaring. Booket et "XL" kurs (altså større båt, ca 40 fot) med Oslo Seilskole på våren i fjor, med mål om å kunne beherske båt i denne størrelse. Ikke seile supergodt eller blir superflink, men beherske alle vanlige situasjoner man kommer ut for. Vi leide båt i Kroatia samme sommer (39 fot), og det gikk helt fint.

hawthorne

hawthorne

Anbefales. Jeg har rikelig med motorbåterfaring, men lite seilbåterfaring. Booket et "XL" kurs (altså større båt, ca 40 fot) med Oslo Seilskole på våren i fjor, med mål om å kunne beherske båt i denne størrelse. Ikke seile supergodt eller blir superflink, men beherske alle vanlige situasjoner man kommer ut for. Vi leide båt i Kroatia samme sommer (39 fot), og det gikk helt supert.

• Create New...