Ugleseth Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 hehe....jeg tror mange av de som uttaler seg om smak og lukt egentlig har en trangt til å fortelle om sine egne utsøkte smak og luktorganer....vi vanlige har jo ikke den samme evnen , derfor er vi helt avhengige av dem slik at vi får gode råd om hva som er riktig smak og lukt Gammalost og raksfisk blir rost opp i skyene ...jo verre det lukter jo bedre er det....men, når man har passert 50 har vel halvparten av smaksløkene avgått med døden så vi får unnskylde dem. De gjør det i beste mening Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Turbåt skrev for 2 timer siden: for de litt mer feinschmekkende slår jeg gjerne et slag for rom'en Santa Teresa 1796 fra Venezuela. Nydelig! Den har jeg ikke smakt. Men en annen godsak er jo denne: Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Framtia Svart 26.Juni.2020 Del på Facebook Svart 26.Juni.2020 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.