Andersen72 Startet 24.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2020 Hei Jeg har kjøpt en ryds 475 gt med 50 hk Johnson - 2 takt. Skrekk og gru tenkte jeg da jeg så det var det merket på motor. Tok jomfru turen i går og den gikk store deler av turen på litt over tomgang, i plan av og til, den gikk utrolig fint og ble veldig overasket positivt. Når turen nærmet seg slutten, la vi den i plan å krutta på litt Så helt plutselig var det som om all motorkraft forsvant? Tenkte at det var lite bensin igjen og bytta til tank nr 2, men det hjalp lite. Den går fint på tomgang, jevnt og fint, samme i revers, men når jeg setter den i gir forover å drar på gass er den med til halvplan også vil den ikke mer... det lukter heller ikke bensin. Kan det være slik at den tank som har overvintret med så godt som full tank, likevell har kondens eller vann i bunnen av tank? Er det nok å drenere ut av forgassere og eventuelt bensinfilter? Takknemlig for all hjelp fra dere mange motorkyndige her i forumet! Hilsen Andersen 72 Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "50 hk johnson 2 takt - 1994". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.