Jump to content

Edit History

Landkrabbene

Landkrabbene

Jeg har en lekkasje i oljetetning rundt propellakslingen på en -98 modell (tror jeg) Yamaha F50. Hvordan i all verden skal jeg få løsnet denne jeg har markert her for å komme til på innsiden? Hos lokal motorforhandler sier dem "ters", eller avdrager som jeg kaller det, på innsiden og mot akslingen. Men dette påvirker da så vidt jeg kan fatte ikke til at markert del løsner fra resten av undervannshuset, men heller at akslingen tvinges innover, noe som slik jeg ser det ikke er helt bra. Har nå dynket med diverse sprayer i ei uke, men sitter like godt. Har glidehammer som kan skrues inn på akslingen, men kan jeg "nappe" i akslingen på den måten uten å ødelegge  noe?

IMG_20200624_122624206_LI.jpg

Landkrabbene

Landkrabbene

Jeg har en lekkasje i oljetetning rundt propellakslingen på en -98 modell (tror jeg) Yamaha F50. Hvordan i all verden skal jeg få løsnet denne jeg har markert her for å komme til på innsiden? Hos lokal motorforhandler sier dem "ters", eller avdrager som jeg kaller det, på innsiden og mot akslingen. Men dette påvirker da så vidt jeg kan fatte ikke til at markert del løsner fra resten av undervannshuset. Har nå dynket med diverse sprayer i ei uke, men sitter like godt. Har glidehammer som kan skrues inn på akslingen, men kan jeg "nappe" i akslingen på den måten uten å ødelegge  noe?

IMG_20200624_122624206_LI.jpg

• Create New...