Jump to content

Edit History

Kaptein Klein

Kaptein Klein

Lagt til bilde

Bruker den fra Jula om bord mens jeg skriver dette. Hatt den i ett år, fungerer helt topp, og er positivt overrasket. Familien setter stor pris på den.

Strømforbruket er moderat: Den trekker ca. 70W-80 W (som målt på 230 V ut på inverter), innimellom opp mot 100W, men når den har laget isbiter går den tidvis ned til å trekke ca. 10W.

image.png.c120502155d69ed76ae85457a1c42ff0.png

Med stor litiumbank og god lading, har jeg ikke begynt å finregne på faktisk forbruk, men det i praksis blir det moderat, og i mitt tilfelle tenker jeg ikke på forbruket. Men hvis man har begrenset kapasitet/lading kan den nok fort bruke for mye. YMMV.  

Isbitene er greie, man kan velge to størrelser, og bruker alltid Large, som for så vidt kunne vært noe større, men ikke viktig. Størrelsesmessig kunne maskinen gjerne vært mindre, men jeg fant ingen da jeg lette for et års tid siden, og til prisen var den uslåelig. 

Kaptein Klein

Kaptein Klein

Bruker den fra Jula om bord mens jeg skriver dette. Hatt den i ett år, fungerer helt topp, og er positivt overrasket. Familien setter stor pris på den.

Strømforbruket er moderat: Den trekker ca. 70W-80 W (som målt på 230 V ut på inverter), innimellom opp mot 100W, men når den har laget isbiter går den tidvis ned til å trekke ca. 10W. Med stor litiumbank og god lading, har jeg ikke begynt å finregne på faktisk forbruk, men det i praksis blir det moderat, og i mitt tilfelle tenker jeg ikke på forbruket. Men hvis man har begrenset kapasitet/lading kan den nok fort bruke for mye. YMMV.  

Isbitene er greie, man kan velge to størrelser, og bruker alltid Large, som for så vidt kunne vært noe større, men ikke viktig. Størrelsesmessig kunne maskinen gjerne vært mindre, men jeg fant ingen da jeg lette for et års tid siden, og til prisen var den uslåelig. 

• Create New...