Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Jeg er en novise når det gjelder påhengene men mitt rykte har gjort at jeg har endt opp med å måtte si ja til å hjelpe en svoger som sliter med at ikke Mercury motoren  lader.
Motoren er utenfor reklamasjonsretten,ferien har begynt og alle båt motorverkstedene i distriktet har ikke tid.
Jeg som ikke aner om slike påhengere har dynamo engang.
Lærings(Spennings)kurven blir bratt i kveld men tar med multimeteret så får vi se om det holder med bondevett.
Noen som har litt greie på påhengere og lading her? ..alle tips er kjærkomne for dette er virkelig ikke mitt felt. 

pipe

pipe

Jeg er en novise når det gjelder påhengene men mitt rykte har gjort at jeg har endt opp med å måtte si ja til å hjelpe en svoger som sliter med at ikke Mercury motoren  lader.
Motoren er utenfor reklamasjonsretten,ferien har begynt og alle båt motorverkstedene i distriktet har ikke tid.
Lærings(Spennings)kurven blir bratt i kveld men tar med multimeteret så for vi se om det holder med bondevett.
Noen som har litt greie på påhengere og lading her? ..alle tips er kjærkomne for dette er virkelig ikke mitt felt. 

pipe

pipe

Spenningskurven blir bratt i kveld men tar med multimeteret så for vi se om det holder med bondevett.

pipe

pipe

Jeg er en novise når det gjelder påhengene men mitt rykte har gjort at jeg har endt opp med å måtte si ja til å hjelpe en svoger som sliter med at ikke Mercury motoren ikke lader.
Spenningskurven blir bratt i kveld men tar med multimeteret så for vi se om det holder med bondevett.
Noen som har litt greie på påhengere og lading her?

• Create New...