DR_Nelson Startet 24.Juni.2020 Del på Facebook Startet 24.Juni.2020 (redigert) Har en keramisk topp med to soner som går på diesel. Men mangler jo gryter. Ønsker noe som er lett å stable og gjerne håndtak som kan taes av, eller legges sammen. Hva er hot å bruke i båt for tiden? Redigert 24.Juni.2020 av DR_Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juni.2020 Del på Facebook Svart 24.Juni.2020 (redigert) En liten tur til Jernia-butikken og snoke litt rundt i hyllene? Hos oss er det en kjele fra mitt første ekteskap i 1965 pluss diverse kjøpt opp gjennom årene. Til steking av biff har vi en støpejernspanne og til egg og bacon til frokost teflan-panne. +++ Redigert 24.Juni.2020 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sebaldus Svart 24.Juni.2020 Del på Facebook Svart 24.Juni.2020 Magma har noen bra sett. Søk på "magma nesting cookware". Kan stables og med håndtak som kan tas av. Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 24.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2020 Ja, egg og bacon panne er et must! Får se på Jernia om de har panner med mulighet for å stablet oppi hverandre Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 24.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2020 Sebaldus skrev 1 minutt siden: Magma har noen bra sett. Søk på "magma nesting cookware". Kan stables og med håndtak som kan tas av. Magma så ut som der passer mine ønsker perfekt. Sjekker om det muligens finnes i Norge dette her Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.Juni.2020 Del på Facebook Svart 24.Juni.2020 Maritim har noe, jeg kjøpte mitt sett fra usa da dolleren var noe hyggeligere. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Også forhandlere av bobiler/campingvogner har veldig godt utvalg i smart kjøkkenutstyr...ofte større utvalg en båtbutikker... Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Hei. Jeg har dette settet i båten. Fungerer supert. https://seatronic.no/grytesett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.