Vegard.Eriksen Startet 24.Juni.2020 Del på Facebook Startet 24.Juni.2020 Ankervinsjen går helt fint ned men om jeg prøver å dra den opp igjen går den ikke, den klikker i relét når jeg trykke på knappen opp over, jeg er feilsøkt litt selv og kabel som gir vinsjen for spenning når jeg trykker knappen opp. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Jeg har opplevd det samme. Jeg kunne høre releet klikke, men kontaktene var irret, så det ble ikke kontakt. Hvis du har et multimeter (og kan bruke det) så kan du måle om du har samme problemet. Jeg åpnet releet og pusset kontakter, så ble det bra. Jeg hadde Ancorlift. Hvilken type har du? (Det skulle vært med, allerede i tittel, i.h.t. forumregler) Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Slike releer var ikke alltid evig. Hvis du kommer til at du må bytte, så kan det være forskjell på pluss eller minusstyring på gamle og nye releer. Kostet meg et styringspanel å oppdage det..... (Ilas vinsj) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 25.Juni.2020 Del på Facebook Svart 25.Juni.2020 Du kan jo kortslutte på releet med en skrutrekker. Mellom midtpol og en side. Da vet du om det er releet. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.