jonjak78 Startet 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2020 Motoren går som den skal, og jeg oppnår mine 40 knop, men turtelleren viser aldri over 2000rpm. Er det instrumentet eller sensor som er problemet? forslag til feilsøking? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 Sensoren er enten på W på dynamoen, eller et uttak på motor. Har det plutselig blitt slik? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
jonjak78 Svart 25.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 var sånn når jeg kjøpte den tidligere i sommer, så vet ikke hvor lenge problemet har vært der. er det noen måte jeg kan måle på instrumentet for å se om det er der feilen ligger? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 Nei nei det er ingen sensor eller noe dynamo involvert. Turtelleren er koblet på negativ side av coil. Og siden motoren går så må det være instrumentet da. Ingen mulighet for å måle noe på instrumentet. Om det er original målerern så er det ikkje så rart den nå er gåen da den jo er rimelig gammel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.