pontus Startet 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2020 Begynner å bli stiv og støl (eller er det gammel..??), og har derfor ønske om å få satt på ei litt lengre badetrapp / badestige på båten. Har en Skibsplast 655 med standard badestige montert på badeplattformen. En slik sammenleggbar sak: Her er det bare tre trinn, og jeg kunne tenkt meg ett eller to trinn ekstra (gjerne teleskop-type). Problemet er å finne en som kan monteres på samme måte, og ta minimalt med plass i oppslått tilstand. Er det noen som har erfaring med å bytte ut denne. Og evt tips om mulige modeller som kan passe? Sitér dette innlegget Link to post
Petromax Svart 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 (redigert) Jeg har gjort det, byttet ut den undre delen med en teleskopsak fra Biltema: Dessverre er bredden litt forskjellig, så jeg måtte slisse inn det ene festet, men det er mest ett kosmetisk problem. Så en annen som hadde bøyd festene utover for å få den i mellom, men jeg turte ikke, da jeg ikke kan sveise rustfritt om det skulle brekke Redigert 25.Juni.2020 av Petromax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Petromax Svart 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 (redigert) Jeg måtte også flytte snap-festet som holder den på plass oppe, og håndtaket for å få "parkeringen" riktig. Skal se om jeg har bilde av hvordan det ble til slutt. PS: Fruen har prøvebadet og godkjent installasjonen Edit: Stigen jeg brukte er Art.nr. 25-065 fra Biltema. Redigert 25.Juni.2020 av Petromax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pontus Svart 25.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 Heey! Det var smart! Tenkte ikke på at det gikk an å dele den slik.. Da blir det nok Biltema-løsning på min også. Tusen takk for tips og bilder! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.