Anonym Startet 9.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2005 Noen som kan gi meg tallet fort og sånn ca? trenger dette for å forberede neste års ferietur.. Vurderer å ta en tur for å treffe no familie.. Sitér dette innlegget Link to post
håvar Svart 9.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2005 Regner med att det er ca 650 nm. Trondheim- Oslo blir som regel ca 750. litt avhengig av vær og valgt rute. Sitér dette innlegget Link to post
Johnso Svart 9.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2005 Iflg. avstandstabell i Båteierboka er det 620 nm fra Oslo til Sunndalsøra Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 9.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2005 Iflg. avstandstabell i Båteierboka er det 620 nm fra Oslo til Sunndalsøra <{POST_SNAPBACK}> Men det er jo ikke dit jeg skal.. Jeg skal til Surnadalsøra, Sunndalsøra ligger et stykke lenger sør, men når jeg ser på kartet kan det hende distansen er ganske lik.. Ser ihvertfall sånn ut. Sitér dette innlegget Link to post
Johnso Svart 9.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2005 Men det er jo ikke dit jeg skal.. Jeg skal til Surnadalsøra, Sunndalsøra ligger et stykke lenger sør, men når jeg ser på kartet kan det hende distansen er ganske lik.. Ser ihvertfall sånn ut. <{POST_SNAPBACK}> Surnadalsøra er 1 nm lenger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.