snekkerbod Startet 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2020 Hei godtfolk. Skal campe med familien på Stråholmen. Tøffer ut med en ikke-dyptgående skjærgårdsjeep. Hvor er det anbefalt å fortøye? Har ikke ambisjoner om å få plass i moloen, dessuten kan de plassene greit overlates til litt større fartøy. Noen som er kjent og som har tips? Tenker selvfølgelig på nordsiden av øya. Mulighet er selvfølgelig også å kaste anker og vasse inn til land med fortøyning, men det et jo ikke spess elegant eller praktisk. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 Kanskje ikke noe godt svar, men innenfor moloen er det en strand. Om du ikke finner noe bedre, kan du kanskje bare dra båten opp der. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
SamH Svart 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 Mer strand utafor moloen. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 26.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2020 nomen skrev for 13 timer siden: Kanskje ikke noe godt svar, men innenfor moloen er det en strand. Om du ikke finner noe bedre, kan du kanskje bare dra båten opp der. Nja. Kanskje ikke så populært. Dette er vel badeplass for mange barn og de få hyttene der ute. Får se om jeg finner meg noe på utsiden en plass. Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 26.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2020 Det er noen få gjesteplasser på innsiden av moloen, men disse blir fort opptatt. Utenfor moloen er det bøyer for akterfortøyning, men det kan være litt vanskelig å kome i land fra en liten skjærgårdjeep. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 26.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2020 Takk for tips. Funka bra. God stemning nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.