Jump to content

Edit History

Midtpinne

Midtpinne

Ida Marie III skrev 18 minutter siden:

Har du statistikk som viser at det tiltaket hjalp mot fyllekjøring på veiene..? 

Nei det har jeg ikke. Men jeg forklarte hvorfor jeg vil ha forandring.

Alle ulykkene jeg har vært i der alkohol har vært involvert har ikke blitt registrert, 100% prosent av dem. Jeg vet også om andre ulykker der alkohol har vært med i bildet uten at ulykkene har blitt registrert. Faktisk så vet jeg ikke om et eneste uhell på havet der alkohol var inne i bildet som er blitt registrert.

Dere kan mase om statistikk, men det vil ikke forandre meningen min. Til det har jeg sett for mye tullkjøring i fylla som ikke er blitt statistikk.

Det som derimot vil få meg til å forandre meningen er å se mindre fyll i båt. Nå er det for mye, og det er for akseptert å drikke mens man fører båt. Så det er enkelt, dere som drikker og fører båt må bli mer ansvarlige. Dere må hjelpe til å hindre at personer som er for beruset fører båt.

Akkurat nå ser jeg ikke det skje, heller det motsatte.

Midtpinne

Midtpinne

Ida Marie III skrev 7 minutter siden:

Har du statistikk som viser at det tiltaket hjalp mot fyllekjøring på veiene..? 

Nei det har jeg ikke. Men jeg forklarte hvorfor jeg vil ha forandring.

Alle ulykkene jeg har vært i der alkohol har vært involvert har ikke blitt registrert, 100% prosent av dem. Jeg vet også om andre ulykker der alkohol har vært med i bildet uten at ulykkene har blitt registrert. Faktisk så vet jeg ikke om et eneste uhell på havet det alkohol var inne i bildet som er blitt registrert.

Dere kan mase om statistikk, men det vil ikke forandre meningen min. Til det har jeg sett for mye tullkjøring i fylla som ikke er blitt statistikk.

Det som derimot vil få meg til å forandre meningen er å se mindre fyll i båt. Nå er det for mye, og det er for akseptert å drikke mens man fører båt. Så det er enkelt, dere som drikker og fører båt må bli mer ansvarlige. Dere må hjelpe til å hindre at personer som er for beruset fører båt.

Akkurat nå ser jeg ikke det skje, heller det motsatte.

• Create New...