Jump to content

Edit History

The Saint

The Saint

Solbris II skrev 11 minutter siden:

Jeg passer på meg selv! Og tar ansvar for andre når de selv ikke gjør det!

Lover er også med på å skape holdninger. 
Jef er kort og godt totalt uenig i din logikk. 

Vel da er vi sikkert enige om å være uenige.  Forskjellen mellom den og meg er vel at jeg har hatt ett uniformert yrke og har hatt som oppgave å passe på andre. (Før jeg valgte å bli mekaniker). Lover er med på å skape holdninger til en viss grad. Men å lære folk sundt folke skikk kommer man mye lengere med. Skulle vi ha hatt lover for allt så hadde vi endt opp med Amerikanske tilstander... Den som har den beste advokaten og største lommeboken har alltid rett. Men det finnes alltid svake mennesker som prøver og påtrenge andre sine lover. Sier bare 44%... demokrati osv...

The Saint

The Saint

Solbris II skrev 9 minutter siden:

Vel da er vi sikkert enige om å være uenige.  Forskjellen mellom den og meg er vel at jeg har hatt ett uniformert yrke og har hatt som oppgave å passe på andre. (Før jeg valgte å bli mekaniker). Lover er med på å skape holdninge til en viss grad. Men å lære folk sundt folke skikk kommer man mye lengere med. Skulle vi ha hatt lover for allt så hadde vi endt opp med Amerikanske tilstander... Den som har den beste advokaten og største lommeboken har alltid rett. Men det finnes alltid svake mennesker som prøver og påtrenge andre sine lover. Sier bare 44%... demokrati osv...

The Saint

The Saint

Solbris II skrev 1 minutt siden:

Vel da er vi sikkert enige om å være uenige.  Forskjellen mellom den og meg er vel at jeg har hatt ett unniformert yrke og har hatt som oppgave å passe på andre. (Før jeg valgte å bli mekaniker). Lover er med på å skape holdninge til en viss grad. Men å lære folk sundt folke skikk kommer man mye lengere med. Skulle vi ha hatt lover for allt så hadde vi endt opp med Amerikanske tilstander... Den som har den beste advokaten og største lommeboken har alltid rett. Men det finnes alltid svake mennesker som prøver og påtrenge andre sine lover. Sier bare 44%... demokrati osv...

• Create New...