harkol Startet 26.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2020 (redigert) Har ein Kad42 -97.mod.der eg får oljetrykksalarm når eg slakker ned motoren.Alarmen forsvinn når eg gir litt omdreining på motoren,og når eg slakker ned på tomgang starter alarmen igjen. Har skifta giver,men hjalp ikkje. Kva kan problemet vere?Er det skadelig for motor å ikkje gjere noko med det? Redigert 26.Juni.2020 av harkol (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 26.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2020 (redigert) Kva oljetrykk les du på instrumentet når alarmen går? Er dette i samsvar med alarmgrensa som er 0,7 bar? ( +/- 0,15 bar ) Neste steg er å kopla på eit manometer og kontrollmåla trykket. Til spørsmålet ditt: Ja, det er skadeleg å kjøra motoren med for lavt oljetrykk. Redigert 26.Juni.2020 av Havlengt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 27.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2020 Bruker du riktig olje? Dvs mineralsk eller syntetisk. Sitér dette innlegget Link to post
harkol Svart 27.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2020 (redigert) Takk.Oljrtrykket er normalt 4,5-5 både når motoren går på tomgang og ved vanleg gange.Det er bare når eg skal til land og slakker av at alarmen går,manometeret syner då ca.0,7bar.og det er nok den grensa alarmen skal gå. Ved litt turtall 50-100modr.forsvinn alarmen. Enkelte ganger kjem ikkje alarm,så det virker som det kommer og går.Er det noko problem å bruke båten?Eller må dette ordnes før meir bruk.?Og kva bør eg gjere?Når det gjeld motorolje vart eg anbefalt Mobil Super 2000 10w-40 Semi-Syntetisk. Kan dette vere årsak,og kva olje bør eg bruke? Redigert 27.Juni.2020 av harkol (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 27.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2020 (redigert) Antar det er sjekket, men bare for å ta det åpenbare (siden du ikke nevner det det som sjekkpunkt) - Har du sjekket nivå på olje? Får du alarmen på tomgang når motoren er kald f eks? kad 43 jeg hadde skulle ha 15w40 btw, antar det er samme for din. Det står i manualen som ligger i arkivet her på bp Redigert 27.Juni.2020 av Goodspeed (see edit history) Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Potain Svart 27.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2020 Stor sjans for tett oljekjeler. Alarmen kommer vel etter att du har gått en stund på høyt turtall og går av gassen til tomgang Sitér dette innlegget Link to post
harkol Svart 27.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2020 Oljealarmen kjem ikkje på kald motor. Men som du seier etter ei stund på høgt turtall,og slakker av.Og oljenivået er ok. Får sjekke oljekjøleren,og bytte til 15w-40 olje. Håper eg finn ut av det. Takk for gode råd. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 27.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2020 Meiner det har vert noke problem med oljedistirbusjonshuset,som olje kjøleren er montert på,kansje vert å sjekke ut.Ellers så er er det vei 15w40 mineral olje som er vanlig på disse Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 27.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2020 Hei @harkol, Les denne tråden som jeg linker til her. Min svigerfar hadde samme problem, med en KAD43. Ble fikset ved å bytte fjæren som er beskrevet i tråden og som sitter i oljedistrubusjonshuset. Samme prinsipp på KAD42 og KAD 43 (Vesensforskjellen på 42 og nyere 43 er at underspylingen til stemplene er router igjennom oljefilteret). Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.