risaasen Startet 27.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2020 Skal bytte vannpumpe men det er skikkelig trangt der. Skjønte ikke helg hvordan jeg kobler fra de hurtigkoblingene. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 27.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2020 Presser inn slangen, så trykker du inn den grå kragen og deretter drar du ut slangen samtidig som du holder inne den grå kragen. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 27.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2020 Du får kjøpt rep sett til shurflo pumper, ser den har lekt litt? Sett ny pumpa samme vei, el motor opp. Ta gjerne også lednings koblingen litt opp så den ikke blir våt hvis pumpa er lekk. Tilførsel slange ser også ganske mørk ut.. Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
risaasen Svart 6.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Ja, den lekker. Hvor selges rep. sett? gjør et forsøk på det først tenker jeg. Takker for tips Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 25.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2023 Hadde whale-relatert problem nettopp, og fant ut at det man gjør etter at man har koblet fra hverandre, dvs. koble sammen igjen, også var et lite mysterium. Slangen må presses hardt nok inn i koblingen, altså man må ta i litt til den "smekker" på plass. Det er ikke nok å dytte den inn og kjenne at det er litt motstand når man drar i den igjen. (Lekkasjen jeg hadde var et bittelite hull i slangen ut inn i varmtvannsbereder.) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.